Header menu

COVID-19:

Vi følger myndighedernes anbefalinger. Derfor påvirker COVID-19 flere af vores tilbud og services. Husk mundbind, hvis du besøger os. Læs mere på kk.dk/corona

Kontakten med borgere og pårørende under pres

- gode greb til at håndtere frustration, beklagelser og konflikter i corona-situationen

Hvorfor kan min mor ikke få den hjælp hun plejer – det kan da ikke være rimeligt! 

Nu er I vel testet, før I går ind til min far! Jeg må sige, at jeg er rystet over sløseri med sikkerheden.  

Signe har altså brug for hjælp – der må da være pasning for børn med hendes behov!  

De store ændringer af vores måde og muligheder for at løse vores almindelige opgaver på kan give anledning til store frustrationer hos borgere og pårørende lige nu.

Bekymringer for pårørende på plejehjem, frustrationer over at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen med lukkede institutioner og hjemsendte børn, konflikter over lukkede tilbud og nedskæringer i kommunens ydelser. Alt sammen kan være med til at skabe et øget konfliktniveau i samarbejdet lige nu. Med risiko for et øget antal af tilfælde med vold, trusler og chikane overfor de ansatte.    

ARBEJDSMILJØ KØBENHAVN

Enghavevej 82
2450 København SV

Tlf. 3366 5766
amk@amk.kk.dk
EAN: 5798009288066
 

Tilgængelighedserklæring

 

HOTLINES

Ring til

3366 5766

Tidlig Indsats / tast 1

Arbejdsmiljølinjen / tast 2

Nyhedsbrev

Arbejdsmiljøbrevet