Header menu

COVID-19:

Vi følger myndighedernes anbefalinger. Derfor påvirker COVID-19 flere af vores tilbud og services. Husk mundbind, hvis du besøger os. Læs mere på kk.dk/corona

Løbende tilpasning af din arbejdsplads

- arbejdsmiljø i en tid med Covid-19

Alle jer ledere og medarbejdere skal trygt kunne være på de Københavnske arbejdspladser.

I Københavns Kommune er der på baggrund af myndighedernes anbefalinger udarbejdet retningslinjer til brug på de københavnske administrative arbejdspladser  - med og uden borgerkontakt (link til KK-intra).

Det er vigtigt at sikre, at de fysiske rammer løbende er tilpasset corona-tidens omskiftelighed. Her på siden kan I finde råd, guide og tjeklister til indretning og organisering af jeres arbejdsplads, som I kan bruge til at gennemføre de løbende tilpasninger.

Se de overordnede gældende retningslinjer for alle rum 

Siderne opdateres løbende som retningslinjerne ændrer sig. 

Seneste opdatering er 17. november 2020

 

ARBEJDSMILJØ KØBENHAVN

Enghavevej 82
2450 København SV

Tlf. 3366 5766
amk@amk.kk.dk
EAN: 5798009288066
 

Tilgængelighedserklæring

 

HOTLINES

Ring til

3366 5766

Tidlig Indsats / tast 1

Arbejdsmiljølinjen / tast 2

Nyhedsbrev

Arbejdsmiljøbrevet