Header menu

Psykologer til Tidlig Indsats - fast stilling og barselsvikariat

03.05.2022
  • Ledig stilling psykologer Tidlig Indsats
To af vores psykologer går henh. på pension og på barsel – så vi søger derfor to nye psykologer til vores dygtige og velfungerende team.

Elsebeth går på pension og Maria på barsel – så til august har vi brug for to nye psykologer til vores velfungerende og dygtige team i Tidlig Indsats.

Jobbet:

Tidlig Indsats er et af de væsentligste tilbud i Københavns Kommunes sygefraværs- og fastholdelsesindsats. Vores nye psykologer skal have lyst til og gerne viden om:

  • at arbejde med medarbejdere og ledere i Københavns Kommune, der har væsentlige udfordringer i arbejdslivet i form af fravær, stress/overbelastning, mistrivsel eller andre problemstillinger, der gør det vanskeligt at fungere optimalt på arbejdspladsen
  • at arbejde med at skabe udvikling, forandring og afklaring i korterevarende samtaleforløb, hvor du holder fokus på medarbejderens arbejdsliv og samtidig inddrager hele personen.

Din profil:

Du er autoriseret som cand.psych eller tæt på autorisation, og brænder for at arbejde med fraværs- og fastholdelsesarbejde. Du har et godt afsæt i klinisk psykologarbejde og praktisk erfaring med individuelle samtaler, gerne ud fra en korttidsterapeutisk ramme.

Vi forventer, at du har følgende personlige kvalifikationer: 

  • Kan arbejde selvstændigt og kan forvalte den tillid og det ansvar, som det fordrer.
  • Har visioner og en god portion ambitioner på egne og vores vegne.
  • Er opsøgende, udadvendt og god til at skabe kontakt og tillid.
  • Er teamplayer, og vil være med til at bidrage til teamets trivsel og udvikling.

Vi tilbyder dig

Du bliver en del af et fantastisk psykologteam på i alt 17 psykologer, hvor der er en høj faglighed og rigtig god trivsel. Du får også fem fysioterapeuter som kolleger, som arbejder med fysiske afklaringsforløb. Tilsammen udgør disse to teams Tidlig Indsats.

Jobbet hos os giver dig adgang til:

  • udfordrende, selvstændige og alsidige opgaver
  • et professionelt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med høje krav til faglighed og kvalitet
  • gode personlige og faglige uddannelses- og udviklingsmuligheder
  • ledelsesmæssig opbakning og støtte i opgaverne
  • en dynamisk og til tider travl arbejdsplads, hvor der samtidig er fokus på balancen mellem familie og arbejdsliv.

Den ugentlige arbejdstid vil være 37 timer. Vi har flextid. Aflønning og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Vi forventer at besætte stillingerne den 1. august 2022 eller snarest derefter.

Læs mere og søg stillingen her

  

ARBEJDSMILJØ KØBENHAVN

Enghavevej 82
2450 København SV

Tlf. 3366 5766
amk@amk.kk.dk
EAN: 5798009288066
 

Tilgængelighedserklæring

 

HOTLINES

Ring til

3366 5766

Tidlig Indsats / tast 1

Arbejdsmiljølinjen / tast 2

 

Nyhedsbrev

Arbejdsmiljøbrevet