COVID-19:
Vi følger myndighedernes anbefalinger. Derfor påvirker COVID-19 flere af vores tilbud og services. Husk mundbind, hvis du besøger os. Læs mere på kk.dk/corona
Trivselsundersøgelsen 2019 – sæt kryds
Den 20. februar 2019 udsendes spørgeskemaerne til Københavns Kommunes trivselsundersøgelse. Det er 6. gang der bliver spurgt til tilfredshed, trivsel og forhold i arbejdsmiljøet.
TU19 - datoer
- 20. februar 2019: Alle medarbejdere i Københavns Kommune modtager spørgeskemaet. Enten via mail, et log-in brev (hvis man har adgang til computer, men ingen mailadresse), eller arbejdspladsen modtager skemaer i papirform, som uddeles til medarbejderne.
- 12. marts 2019: Frist for besvarelse af spørgeskemaerne.
- 2. april 2019: Lederen kan trække den endelige rapport til arbejdspladsen.
Gå-hjem-møder
Arbejdsmiljø København afholder to typer af gå-hjem-møder om trivselsundersøgelsen:
- Vær parat har fokus på lanceringen af undersøgelsen
- Fra rapport til handling har fokus på opfølgningen.
Vær parat
Gå-hjem-mødet afholdes før selve trivselsundersøgelsen gennemføres. Her vil vi sætte fokus på, hvad I kan gøre for, at trivselsundersøgelsen kommer godt fra land hos jer. Vi kommer blandt andet ind på, hvordan I sikrer jer en høj svarprocent. Derudover vil Arbejdsmiljø København præsentere værktøjer, som I kan bruge i jeres lokale arbejde med trivselsundersøgelsen.
Fra rapport til handling
Dette gå-hjem-møde handler om, hvordan rapporterne fra trivselsundersøgelsen kan danne grundlag for en fælles dialog om jeres trivsel på arbejdspladsen. På mødet vil vi også sætte fokus på, hvordan I kan omsætte trivselsundersøgelsen til konkrete handlinger til gavn for trivslen på jeres arbejdsplads.